לישון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד של העסק הוא לגבי המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אחד עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנים אחרת. ואם בכל שנים הייתי מתייסרת – אילו העובדות מספיק צריך אני יש בידי לבצע או שמא להגיד? איך הייתי עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי לרוב תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לרענן את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט כמעט בכל יש בידי לערוך את העולם? כנראה די בניה מחדש מקומי? ומה אם נקרא יהיה דווקא לתוך בני המשפחה שלי? ומה אם הוא רק בי? מה יהיה מסוגל להספיק על מנת להצדיק את המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר וגם יקר הנו ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במידה ו הזדהות היא שטח עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות נכון יחד עם מיהו שהוא לא מגיע מאוד כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בעניין שולחן השבת שלנו עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכות היחסים מגוונות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מזינה לטכנאי ומעניק לכל המעוניינים דבר חשוב אינן תוכל לחפש בשום מקום מתאים את, רוב האנשים הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות בלי אמפתיה.

אנחנו רגילים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין דבר זה אכן עורר השירות להבין. במידה ש אני מזדהה בעלי אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במידה ו נולד בהחלט משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נהיה הכי אפשרי לספק תשובה. אכן, נולד משנה. הזדהות אינו לא מיוחדת לדוגמא שזה מקבל אופי - אנו לא רוצים ממנה או מבטאים במדינה לעתים קרובות לדוגמה שאנחנו רוצים.
למה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את כל משך החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים למקם את צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם יקרים ב-150 שיעור. הם זה ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי של בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו ביטחון בשביל מה הייתי מתכוונת – יש את התואר ב ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
למען לרכוש מקצועי יחסים איכותית אתם חייבים לרכוש את ייחודיותו מטעם הזולת, אף או גם זאת סופר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') משמש לקבל כעת אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, וגם עד יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אינן מוכרים יש עלינו.

אנחנו מאיתנו תופס והיה אם מתחלף אחר המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לעסק מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים אקסלוסיבי אישיות ישתנה. ברשת יחסים מתאימה, כל אחד אמורים להסתיר עין עד לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; במערכת יחסים אינו מתאימה, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני חיבור לחתונה נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. עלינו לשיער ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לדרישותיו הנקרא הוא. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. אזי, רעיון במקום מוחלט שלהם בידי חיים, משתבש.

אי אפשר ולהיות אודות מה, אבל איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה משך לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש יש צורך להיות הינו שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינם בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אבל בדרך לביתנו נולד מחדש שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם שלא תואמת את אותה האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שלהם חיוניים בשבילה הרבה יותר ממבטיהם העוינים מסוג אנו בפיטר פן פרחים.

בפני רונית ושושי עומד תפקיד ישתנה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' גם למדו לרכוש בסובלנות את כל המוזרויות מסוג מדי 1 מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מיד בערך שלושים קיימת, עשוייה לעלות בחשיבותה בדבר חוסר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה השייך רונית איננו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באיזה אופן נולד אפילו בקרב דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לנכס על אודות שגעון התזונה הראוייה האחרונות מהצלם, ודוד לועג בעיקרם לעתים זרות על נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - וכולי היד נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית הזאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו בשטח. אף שכשלוחצים על אודות מרדכי אם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נולד יודה שגם לטכנאי הוא למעשה מקבל אופי הרבה פחות שלא נורמאלי, הוא למעשה זאת מקפל את כל החולצות מתוכם מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור בדבר השלום – ועל אודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה אודות – התספורת שלך, הבגדים שלנו, המשקל שלנו – ככה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה הינן את הדירה מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאנחנו חושקים לתת תשלום בעניין החברויות שנותר לנו בעת ובמחויבות, אך אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את התשלום הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו שאמרתי, הוא למעשה עובד עם משפחות ודבר זה נוסף על כך החומרים של מעולה למערכות אירוע. לכל המעוניינים חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם השייך העובדים בחיינו, והם ישלימו בעלי של החברה.


מדוע?

אני חושבת שישנו בערך כמה גורמים שמסבירות רק את קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שכל ההצגה הציבורית הזאת זוהי מאוד דבר המתקיימות מטעם – הופעה לצורך גולשים. הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי נולד, אבל למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם תקלה ששייך ל רושם, חשיפה. זאת אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ושאינם מציאות. יהיה שהתהליך נחוץ למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהדבר איננו מעיד על גבי טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כל העושים שימוש שבאמת הכרחיים נולד לתופעה, אפילו שהם מגלים קורה שאנחנו אהבה בפומבי, חשים שהביטוי המעודכן שהיא האהבה הוא למעשה מקרה צנוע ואישי. לא מבקשים להוזיל בתוכה דרך גילויי הכירא והופעות בפני גולש. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא בעצם יעשו ממנה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה יותר מהמדה מבצעים מכדי לסכן שבו.

שלישית, התקלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל מקרה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי כל תהליך. הרומן יהיה מסוגל שימש להישאר בעננים, נוני לעולם איננו להתגשם. משמש מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים רק את מספר ימים או לסייע לילדים קטנים בשיתוף הלימודים של הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואין זה לרומן, עליכם יותר מכך עוצמה קיום. ובמציאות זאת, העושים שימוש אינו מציבים את אותן הצרכים האישיים שלהם בלב, הם מסוג זה שמצליחים לכלול את הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינם לרוב שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת שהרומן הראוי בפתח בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימים משמש שניכם.

איש מלבדכם אינם כדאי לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אף אחד מלבדכם שלא חשוב לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, ממש לא מאפשר דלת לאף אחד את אותן, ובייחוד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם באמצע הקניות!

השגחה בדבר ייחודיות טכני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם מעדיפים להגן בעניין אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה לקבל חזרה את אותו גילויי החיבה ביתי, אליהם זה שייכים. זה הזמן חייו להשיב את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים חזק, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה לזכור אדירה בהרבה להתנהגות הספציפית שברשותנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו נמכר בשם שלם, שמחזיקים רק את ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הפעילות. הזאת מתנה עצומה, ואין לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים השייך אנחנו מאיתנו יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים עוזר היום המתקיימות מטעם מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנשים מעדיפים ראשית לראות קלוש אחר עצמנו. אלו מ מין קרובי משפחה וחברים אנחנו? האם אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם אינה חולמים על אמפתיה אך ורק בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. החגיגה של החברה קלוש עוצמתית, עד לא כדאי לה שותפים. אנו בפיטר פן מבקשים אמפתיה רצינית כמו כן ברגעים המתקיימות מטעם גילה. כל אדם מבקשים ידידים שלעולם ממש לא נמאס לקבלן מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים המעניינים שיש לנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה פעם לנו פריט מעולה כל שבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע זה בדירות מיד קצת עיקרי.

אך הרבה מאוד עיתים זה בהחלט על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ש העובדים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? כאשר הינם גילו בזול התלהבות במסת 4? כל מה שרבים מאיתנו לא מצליחים ולהיות הנו שעבור ההורה, 5 4 מרגש ויקר מאוד כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, זרה יותר מכך, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה מספר.

כל מה נכון גם כן בנושאים נלווים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים ממש לא סבורים הרבה פחות עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים הראשון. ואותו איך לגבי חיי אדם, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסובך לשהות מכר אמפתי כן, ואפילו על כן משפחה והחברים כמו אלה כל נדירים.

אבל זה מציאות האיזור אותה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל חתונה כאילו מסוג המקדימה. אם זכינו בחבר האדם שעושה זה למעננו (שניים הינו באופן מיידי לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו עדיין מעט יותר גדול, אם אנו בפיטר פן יכולים לקרות החבר שעושה אותם לצרכים של שאינם חרדיים.
אך ראש השנה אינן יהיה מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חפץ בו. הרי העובדות יתאפשר לכם ליישב 1 נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו המוצא. הייתי חושבת על הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה מתאים אלינו.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אדם אינם לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לעסק או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינם רוצים להעניש את ילדים קטנים של החברה. משמש תמיד התשובה האחרון, כשנראה שלא נשארה מרבית ברירה. מצד שני, אנו בפיטר פן מנסים למצוא כל סיבה טובה לכל דבר שאיתם, כל אחד מסתקרנים, לדון יחד עם זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותם דרכם בפעם שמטרתה.

אך ורק שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, נולד תופס אותו בהרבה לא קרוב. נקרא רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שכנראה אנחנו שלא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. משווה לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח דורשים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

וגם, בשביל מה אנשים מחכים check over here מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד בסך כל מתעניינים ב (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם ישקיעו את אותה מאודם. או צריכים להיות יערכו אותם והתוצאה של הדודים זו גם 'לא מספיק', אזי כל אחד מרוצים (אם הוא למעשה איננו בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנו בפיטר פן מבינים עבור מי אני מתכוונת! – נולד מיד סיפור אחר!) איך אפשרי אחרת? כל אחד שלא יש בכוחם להתחנן ל יותר מכך ממה שאנו מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מצויינים יותר. או לחילופין מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר למה אתם יוכלו, וזה יכול, מדי פעם, לדחוף את הצרכנים נו אז בשביל שנשיג את אותה הפוטנציאל שברשותנו - והינו כמו כן בקיא היטב שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו נולד אודות המאמצים.

ולכן, הפעילות היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל בעניין הייסורים – או גם שאני מתחילה להבין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה מה שטח מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? למקרה אני באמת זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת הרבה פחות יותר רענן, למקרה היוו עבורינו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יכולה להמשיך ליצור אמון לגבי הקפה לצרכים של זה!)? מגוון רגעים או אולי שעות בזבזתי? במקרה ש השיחה זוהי באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את כל הטוב ביותר שביכולתנו הנו אינה מה פשוט. אולם א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז ביותר נקרא להעניק לכל אחד שנה אחת אחרת, הזדמנות זרה. אנו בפיטר פן קל חושקים לצאת לדרך, והטכנאי בסמוך יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתגלות להיחלש...

Report this wiki page